torsdag den 16. maj 2013

Rollespil 2013 - Dag 4

Billeder fra fjerde dags leg og hygge i skoven ligger under "Billeder" i menuen ude til venstre.

 

Det var en våd og sumpet skov vi kom ud til i dag, men det gør ingenting når bare man har det sjovt!

Dagen gik med at løse en svær gåde som hærerne fik ledetråde til rundt omkring i skoven: Jeg er fra Belgien, Jeg er med i en tegneserie, Min ven har gult hår, Min ven har en lille hvid hund og Jeg bander og drikker rom. Svaret var selvfølgelig Kaptajn Haddock!

Til slut var der Pige-brydning på kamppladsen til stor underholdning for alle.

Vi ses i skoven i morgen!!

(Vær opmærksom på at øverst til venstre, lige over menuen, er det nu muligt at tilmelde sig vores side. Dvs. at man modtager en mail i sin indbakke når der sker noget nyt her på siden)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar